Služba vznikla v roce 2011 v České republice. Jedná se o webové fórum, na kterém mohou uživatelé sdílet zkušenosti s telefonními čísly, a to jak obtěžujícími (zejména telemarketing, průzkumy), tak užitečnými (např. kurýři, úřady)..
Hned od začátku se služba setkala s velmi dobrým přijetím, proto záhy došlo ke vzniku dalších jazykových verzí. Dnes fórum funguje ve více než 20 jazycích a 34 zemích po celém světě.
Služba je určená pro všechny lidi, kteří chtějí identifikovat majitele neznámého telefonního čísla. Novinkou od tvůrců fóra je vytvoření mobilní aplikace Call Insider pro telefony se systémem Android. Tato aplikace, která je napojená na databázi webu telforum.cz, umožňuje navíc uživatelům telemarketingová čísla automaticky blokovat.
FAQ
Číslo mám dlouhodobě zablokované, avšak mi telefon týden co týden už od jara hlásí zprávu, že se mi číslo snažilo dovolat.
nějakej mediakol nebo co, típnuto v pauze na nádech otravné baby.....
Nabízí služby EON a neustále obtěžují a vyvolávají byť jim řeknete, že nic nechcete řešit.
NABÍDKA POJIŠTĚNÍ- co vše pro Vás v domácnosti mohou zajistit- opravy do 7.000,--Kč zdarma. Obtěžující hovor
Obtezujici volani - pry v ramci E.ON (nejake pojisteni)
Chteji osobni udaje a nejsou schopni rict, proc volaji.
Kdyz se snazim dovolat zpet, nikdo to nebere. Hovor selhava po nekolika zazvoneni, pripadne se hlasi jako "ucastnik neni dostupny".
nikdo se nehlásí
Již 5 měsíců opakovaně volají, i když nemám zájem . Přestože hovory automaticky odmítám. I to obtěžuje.
Nebrat, zvedl jsem tel. a nikdo se neozýval. Zařazuji na black list.
Volá i několikrát denně,když to zvednu nikdo se neozývá,klidně i minutu.
Mám x hovorů, již neberu.
Eon pojiětění pro zdraví. Kdo se nechce pojistit nebrat obtěžuje to.. Paní nbo slečna je nezastavitelná..
opakovaně volá a po zvednutí se nikdo nehlásí. Nebrat
eon, a furt budou otravovat. Už jsem je blokl v mobilu a je klid.