Služba vznikla v roce 2011 v České republice. Jedná se o webové fórum, na kterém mohou uživatelé sdílet zkušenosti s telefonními čísly, a to jak obtěžujícími (zejména telemarketing, průzkumy), tak užitečnými (např. kurýři, úřady)..
Hned od začátku se služba setkala s velmi dobrým přijetím, proto záhy došlo ke vzniku dalších jazykových verzí. Dnes fórum funguje ve více než 20 jazycích a 34 zemích po celém světě.
Služba je určená pro všechny lidi, kteří chtějí identifikovat majitele neznámého telefonního čísla. Novinkou od tvůrců fóra je vytvoření mobilní aplikace Call Insider pro telefony se systémem Android. Tato aplikace, která je napojená na databázi webu telforum.cz, umožňuje navíc uživatelům telemarketingová čísla automaticky blokovat.
FAQ
po zvednutí se nikdo neozve
Volá o víkendu, po zvednutí se nikdo neozve. Okamžitě jsem zablokoval.
Obtezujici volani - pry v ramci E.ON (nejake pojisteni)
Chteji osobni udaje a nejsou schopni rict, proc volaji.
Kdyz se snazim dovolat zpet, nikdo to nebere. Hovor selhava po nekolika zazvoneni, pripadne se hlasi jako "ucastnik neni dostupny".
nikdo se nehlásí
Již 5 měsíců opakovaně volají, i když nemám zájem . Přestože hovory automaticky odmítám. I to obtěžuje.
Nebrat, zvedl jsem tel. a nikdo se neozýval. Zařazuji na black list.
eon, a furt budou otravovat. Už jsem je blokl v mobilu a je klid.