Údajně potvrdit či zamítnout žádost o bankovní půjčku, patrně "lovec".
Neutrální
13. 1. 2021
Volá v různou dobu, po zvednutí mlčí.
Obtěžující
6. 11. 2020
po zvedniti ticho. Volaji nekolikrat denne a vzdy to same...
Neutrální
18. 5. 2020
Po zvednutí jen ticho.
Obtěžující
22. 4. 2020
Už podruhé mi volají s výhodnou nabídkou. Chci aby mě už neobtěžovali. Dělají obstrukce, že to oni po telefonu nemohou. Ale ověřit si mě jako osobu mohou, to jim jde.
Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a hodnocení vytvářejí samotní uživatelé. Své zkušenosti mohou přidávat buďto prostřednictvím webových stránek nebo skrze aplikaci Call Insider.
Komentáře přidávají uživatelé stránek anonymně, takže jejich hodnověrnost není možné 100% zaručit. Samozřejmě se setkáváme s žádostmi o odstranění komentářů k telefonnímu číslu z důvodu, že se jedná o konkurenční boj a komentáře jsou smyšlené. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na ikonu koše v pravém dolním rohu, vyplnit krátký formulář a potvrdit e-mailovou adresu, kam posléze uživateli přijde vyrozumění, jak s komentářem moderátoři naložili.
Uživatelé často kvůli své nepozornosti naletí na trik podvodníků, kteří se vydávají za zaměstnance banky nebo poskytovatele finančních služeb. Jejich metody phishingu, tedy lovení obětí manipulací, sázejí na to, že uživatelé zprávy od své banky jen zřídkakdy ignorují. Klienti Poštovní banky u našich západních sousedů…
Další případ internetového podvodu řeší policisté na Děčínsku. A to přesto, že před podvody sami i prostřednictvím médií neustále varují. Tentokrát přišel důvěřivý senior o více než 600 tisíc korun. Začátkem října oslovil 85letého muže po telefonu muž, který mu řekl, že má na kryptoměnovém účtu Bitcoiny v hodnotě…
Instalatéři- sdružení řemeslníků. Nejsou firma s 10 lidmi v kanceláří, pomohou s vaším problémem LEVNĚ, Kvalifikace a praxe od 1990 = jedná se o profesionály,...
po zvednutí ticho
Příchozí hovor z mBank. krátký dotaz s nabídkou služeb. Paní příjemná, nic mi nenutila, hovor asi jen 2 minuty.
po zvednutí ticho, další dny volá opakovaně
Po zvednutí ticho.
Jen ticho na druhé straně.
Neustále volá, ale nikdo se neozývá.
Je to obtěžující!
Po zvednutí hovoru je ticho.
Údajně potvrdit či zamítnout žádost o bankovní půjčku, patrně "lovec".
Volá v různou dobu, po zvednutí mlčí.
po zvedniti ticho. Volaji nekolikrat denne a vzdy to same...
Po zvednutí jen ticho.
Už podruhé mi volají s výhodnou nabídkou. Chci aby mě už neobtěžovali. Dělají obstrukce, že to oni po telefonu nemohou. Ale ověřit si mě jako osobu mohou, to jim jde.