Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a hodnocení vytvářejí samotní uživatelé. Své zkušenosti mohou přidávat buďto prostřednictvím webových stránek nebo skrze aplikaci Call Insider.
Komentáře přidávají uživatelé stránek anonymně, takže jejich hodnověrnost není možné 100% zaručit. Samozřejmě se setkáváme s žádostmi o odstranění komentářů k telefonnímu číslu z důvodu, že se jedná o konkurenční boj a komentáře jsou smyšlené. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na ikonu koše v pravém dolním rohu, vyplnit krátký formulář a potvrdit e-mailovou adresu, kam posléze uživateli přijde vyrozumění, jak s komentářem moderátoři naložili.
Uživatelé často kvůli své nepozornosti naletí na trik podvodníků, kteří se vydávají za zaměstnance banky nebo poskytovatele finančních služeb. Jejich metody phishingu, tedy lovení obětí manipulací, sázejí na to, že uživatelé zprávy od své banky jen zřídkakdy ignorují. Klienti Poštovní banky u našich západních sousedů…
Další případ internetového podvodu řeší policisté na Děčínsku. A to přesto, že před podvody sami i prostřednictvím médií neustále varují. Tentokrát přišel důvěřivý senior o více než 600 tisíc korun. Začátkem října oslovil 85letého muže po telefonu muž, který mu řekl, že má na kryptoměnovém účtu Bitcoiny v hodnotě…
Instalatéři- sdružení řemeslníků. Nejsou firma s 10 lidmi v kanceláří, pomohou s vaším problémem LEVNĚ, Kvalifikace a praxe od 1990 = jedná se o profesionály,...
Císlo volalo opakovaně po zvednutí na druhé straně ticho
Po zvednutí bylo ticho. Nikdo se neohlásil a pak zavěsil. Zablokuje si.
Obtěžující nezvedám
Po přijetí hovoru jen ticho....
Volalo v neděli odpoledne, po zvednutí se představilo jako mBank, ale v půlce věty.
Ticho a dál jsem nečekal.
Vzhledem ke komentářům a podezření jsem zablokoval a nahlásil číslo do spamu.
Hovor přijměte a ticho.
Nikdo se neozve. Nebrat volá několikrát denně.
Jen ticho, několikrát
mBank
Příchozí hovor z mBank. krátký dotaz s nabídkou služeb. Informace o úroku na spořícím účtě. Pán nic nenutil, hovor asi jen 1 minutu.
Hovor údajně z České spořitelny kvůli rozpracovanému spotřebitelskému úvěru. Zjišťovali další informace. Nešlo o hovor že spořitelny.
Jen ticho na druhé straně.