“Dej mi své telefonní číslo prosím”. Messenger sužuje vychytralý podvod
Na uživatele komunikační služby Facebook Messenger v posledních dnech s větší intenzitou míří jeden z poměrně zdařilých pokusů o podvod. Zákeřní útočníci se snaží skrze zprávy typu “ahoj Dej mi své Telefoni císlo prosím” (chyby jsme ve znění záměrně nechali – pozn. redakce) vylákat z důvěřivých lidí nejprve telefonní…
aerzt
Bla bla bla, klientské centrum bla bla bla, kontrola pojistných smluv bla bla bla.... Nemám zájem a paní se to ještě nelíbilo a pyskovala... Nebrat, jsou jak štěnice
Prý klientské centrum a monitorovaný hovor. Víc nestihl, bo jsem zavěsil.
volá a nikdo na druhé straně
Potvrzuji všechny komentáře (průběh a informace), telefonát měl stejný průběh, zrušila jsem domluvenou schůzku sms zprávou.
Otravný pan, který řekl ze vola z klientského centra, ohledně mých smluv. Po dotazu z jaké pojišťovny vola tak řekl, ze z klientského centra generali, equa a dalších pojišťoven. Tak jsem rekla, ze nemam zájem a budu to řešit s poradcem, on ze tohle poradce neřeší a nevidí do toho a at ho necham mluvit. Tak sem nechala a mlel pořad to samé ohledně kontroly smluv bla bla tak a ze schůzka v pondělí, tak sem rekla ze se s nikým scházet nebudu a on zase mlel tak jsem to položila. Otravny, obtěžující člověk.
Pán se představil, že je z klientského centra a volá kvůli mým pojistným smlouvám, které mám uzavřené a jestli mi bylo 55 let. Tak jsem mu řekla, že nic uzavřené nemám a rozloučila se s ním.
Dnes volala paní, která volala údajně z klientského centra kvůli krácení pojistných smluv. Na můj dotaz, ve které pojišťovny pracuje, mi odpověděla, že z klientského centra. Když jsem její nabídky na schůzky s nějakým člověkem od nich odmítla, urazila se a zavěsila.
Právě mi volal sice milý hlas, ale opět "klientské centrum". Řekla jsem, že nemám zájem, tak se ptal o co přesně nemám zájem. Řekla jsem, že o nic, že s ním odmítám mluvit, nemám zájem o jejich služby a že si mě má vymazat z databáze. Na to řekl, už při mém pokládání, že nemá žádnou databázi.....
Zavolá, příjmu hovor a ticho
Takže pán se představil jako že volá z České spořitelny!!! Chtěl se mnou domluvit schůzku s tím že je potřeba udělat revizi mé stávající smlouvy. Schůzku jsem si domluvila, když jsem chtěla zavolat s omluvou, že se mi termín nehodí, na číslo se dovolat nedá. Tak jsem zavolala do České spořitelny a tam se nestačili divit!!!!! Číslo jsem jim nahlásila a s největší pravděpodobností to budou řešit!!!!! neuvěřitelní!!!!!
Představilo se to jako "klientské centrum" a plácalo to něco o smlouvách bla bla bla... na můj dotaz, říkáte klientské centrum, tak jaké společnostti? Spolešnost se jmenuje klientské centrum. Říkám, jak se takhle jmenuje, klamete, klientské centra mají banky, pojištovny atd, takže znova, ke které takové společnosti patříte? Zavěsil. Nepárat se s nima, se šmejdama jo a bacha, tento mluvil vyjímečně dobře česky...