Stížností je málo, brojí telemarkeťáci proti omezení nevyžádaných hovorů
Sněmovna bude v září znovu projednávat novelu zákona o elektronických komunikacích, která má zavést i přísnější pravidla pro telemarketing. Podle Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu k tomu však není důvod, a to vzhledem k nízkému počtu oprávněných stížností na nevyžádané telemarketingové…
Jeste dodatek a varovani.
Petr Kysela
Sídlo: Slatiňany
působí ve firmách:
INESO CZ s.r.o.
Česká Energetická Správa měření s.r.o.
Cattera s.r.o.
MAKER MP, osoba rizikového kapitálu, s.r.o.
Elektro smejt a bezpaterni krysa!
Mame tu cest s Kyselou uz z roku 2017.
Zaplacene sluzby na rok dopredu a palivo na cestu. Nastesti jsme k dohazovanemu Centropolu nenastoupili a s Kyselou jsme ukoncili spolupraci.
Velky omyl, do roku 2020 byl klid az do kvetna kdy mamce na sipo naskocila nenapadna platba pro INESO CZ (kdo vi ten vi ze Kysela)
Je rijen 2025 a diky spozdene pladbe SIPA v zari nam na poste pristalo solo SIPO pro uvedenou spolecnost. S pani na poste jsme badali co ze to je za pladbu.
Po prichodu domu jsem jsem si dohleda o koho jde a znovu mi to hnulo zluci Kysela!
Vytahl jsem Sipa zpetne a hle kveten 2020 z cisteho nebe platba 42 kc.
Telefonaty! UPOZORNUJI telefonaty mi ukoncoval a dokonce jsem si vyslechl ze mam jit do .
Kouknete na Sipo zda vam nahodou neodchazi nejaka nenapadna castka na uvedenou firmu.
Davam podnet na COI at si pana Kyselu proklepne aby se v duchode nenudil.
Hodne stesti vsem s tokovima smejdama.
Je to energošmejd,odejít od něho není možné...pozor na něj.
Včera jsme konečně dokončili obrovský problém s Innogy, naši maminku nechtěli pustit přes dva roky podávání výpovědí a ještě chtěli pokutu. Pan majitel Ineso si to vzal na starost někdy na v říjnu začal boj. A nakonec přes pardubické zákaznické centrum nám pomohl, že Innogy nakonec pokutu stáhlo s omluvou a my jsme si konečně oddychli. Naprosto seriozní jednání, vše podloženo, zaplatili jsme dohodnutou cenu a na vše máme smlouvy a dokonce nám dali na papír s výpovědí záruku 6 měsíců, že kdyby se ještě někdo ozval tak nám v záruce zdarma dořeší i takovou věc. Neuvěřitelně osobní a charakterní člověk. České Budějovice.
Zloděj a podvodník. Okrádá sprostě seniory o tisíce korun. Podali jsme s rodiči trestní oznámení. Na PČR nám ukazovali fotky těchto podvodníků - pán Kysela, Ledecký a další. Na policii známé firmy.
Jedná se o telefon na jednatele firmy podnikající 19,5 roku v oboru. Ineso spravuje stovky a stovky odběrů, takže čecháčkovské negativní reakce jednotlivců jsou prakticky jisté. Pán je jinak slušný a obětavý, ochotný přijet a skutečně pomoci. Kdo nezažil osobně, nemá tušení s čím jsme bojivali. Zákaznice Konstantinovy Lázně.
Dnes pan Kysela volal mému 80ti letému tchánovi a nabízel slevu na energie pro důchodce. Poté, co jsme se ho zeptal, kdo tu slevu platí tak položil telefon a napsal vulgární SMS, ve smyslu, že s tchánem jednat bude, se mnou ne. Odporné.
Pan Kysela Ineso, zákazníky mu dokazuje energetický poradce pan Gabrlík, který se nějakým způsobem dostane k plné moci napsané na nějakou energetickkou firmu i poněkud staršího data, snaží se vám namulvit, že vám hrozí energo aukce, a že vám pomohou, v našem případě nám nic nehrozilo, pan Gabrlík má tak zvanou létající kancelář, na které nesídlí, takže se vám doporučená pošta vrátí, doporučuji poslat také elektronicky. Nepodepisovat nic, informace falešné nebo neúplné. Vybírá si hlavně starší občany, kteří se nemohou bránit.
INESO - Petr Kysela, moje maminka již byla podat trestní oznámení na PČR, vše zapsali a údajně řeší již vícero podobných oznámení, takže se kruh uzavírá. Okrádají seniory o peníze, údajně se jedná o platbu za vyřízení výpovědi - chtěli po ní 12 000 Kč, nadto se představili jménem jiné společnosti. KONEČNĚ SPADNE KLEC!!!!
Podvodník z energií
lenka s je fakt na mozek je tak hloupa asi zouslozi taky pokutu hodnote 100000kc
Pán volal cca v 16 hodin s babičkou, něco ji do telefonu vysvětloval. Babička tomu vůbec nerozuměla. Pán už v 18 hodin přijel, dal papíry na stůl a chtěl jen podpis. Když se ho děda zeptal, co po nich chce, odvětil, že to přece paní vysvětloval do telefonu. Děda si chtěl dokumenty nechat, aby si je mohli přečíst. To pán odmítl se slovy, že to jsou interní dokumenty a nemůže jim je dát. Nenechal je to ani přečíst a chtěl jen podpis s tím, že to přece paní vysvětloval do telefonu a byl naštvaný, že hned nepodepsali. Tvrdil, že Innogy (kam nyní přechází) si nevyřídilo převod tak, jak měli a nic neudělali a hrozí jim pokuta. Ani se nepředstavil. Telefon z něho děda dostal až při odchodu, aby měl nějaký kontakt. Pán telefon dal, ale se slovy, k čemu vám bude. Ještě vyhrožoval, že můžou před Vánocemi čekat pokutu, ať se pak nediví.
Další den jsem pánovi volala sama. Pán mě odbyl se slovy, že se s námi nebude bavit, že ho děda vyhodil, přitom mluvil po telefonu s babičkou a všechno ji vysvětlil. Když jsem chtěla, aby to vysvětlil mě a řešil se mnou, protože prarodiče mají svůj věk a nerozumí tomu, řekl mi, ať si to řešíme se svým poradcem, že s námi nebude ztrácet čas. Takže mi vůbec nesdělil důvod návštěvy a co po nich chtěl podepsat.
Takhle se slušný poradce vážně nechová!!!