Šéfka ČTÚ: Skončí nevyžádaná volání, snadněji změníme poskytovatele internetu
Od ledna příštího roku nabývá účinnosti novela Zákona o elektronických komunikacích. Co přinese spotřebitelům? Zbavíme se obtěžujících telefonních nabídek? Nejzásadnější změny vysvětluje v rozhovoru pro iDNES.cz předsedkyně rady Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) Hana Továrková.
stejná zkušenost - "poslechne si kdo se představí, ticho, ticho, zavěsí"
i mně volá každý den, jednou jsem zvedla a típli to, zpětná vazba není, neexistuje
zavola, polechne si, kdo se predstavi a típne. Při volání zpět číslo neexistuje
Citibank, marketingova nabidka produktu. Vola v 8 vecer a divi se, ze je clovek protivnej, ze ho otravujou.
VOlalo toto tel číslo, neměl jsem čas zvednou a když jsem zkoušel volat zpět, tak volané číslo neexistuje. Zřejmě zase nějaká nabídka něčeho.