Hodnocení 0× |
Míra nebezpečnosti: | |
Počet hodnocení: | × | Poslední hodnocení: | Nehodnoceno |
Zobrazení |
---|
Počet zobrazení: | 30× | Poslední zobrazení: | 25. 5. 2025 |
K tomuto číslu se zatím nikdo nevyjádřil. Pomozte nám zjistit, o koho se jedná.
Přidání komentáře
Komentáře k číslu 729930141
- Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a hodnocení vytvářejí samotní uživatelé. Své zkušenosti mohou přidávat buďto prostřednictvím webových stránek nebo skrze aplikaci Call Insider.
Komentáře přidávají uživatelé stránek anonymně, takže jejich hodnověrnost není možné 100% zaručit. Samozřejmě se setkáváme s žádostmi o odstranění komentářů k telefonnímu číslu z důvodu, že se jedná o konkurenční boj a komentáře jsou smyšlené. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na ikonu koše v pravém dolním rohu, vyplnit krátký formulář a potvrdit e-mailovou adresu, kam posléze uživateli přijde vyrozumění, jak s komentářem moderátoři naložili.
FAQ
Tipy na články
25. 11. 2024dotekomanie.czPodle výzkumu společnosti Cisco Talos je téměř 60 % e-mailů obsahujících QR kódy spam. Tento trend představuje nové riziko, protože QR kódy se snadno vyhýbají anti-spamovým filtrům, což umožňuje útočníkům zneužít je k phishingovým útokům a krádežím dat. Nebezpečí „Quishingu“ a rostoucí popularita QR kódů QR kódy se…
25. 11. 2024novinky.czBritská telekomunikační společnost Virgin Media O2 před pár dny představila novou umělou inteligenci (AI) – babičku Daisy. Tento na zakázku vytvořený realistický chatbot dokáže odpovídat na telefonní hovory v reálném čase a zaměstnávat tak podvodníky nekončícím mluvením. Díky tomu chrání reálné zákazníky před…
Další čísla v naší databázi
Zpráva od administrátora webu telforum.cz
„Pomozte ostatním návštěvníkům stránek tím, že se podělíte o svou zkušenost s tímto telefonním číslem. Kdy Vám toto číslo volalo a jak často? Co bylo předmětem rozhovoru, pokud jste číslo zvedli? Váš komentář se po odeslání zobrazí na tomto místě.“