Telefonní fórum

Telefonní číslo: 232000222

Toto číslo patří společnosti: ASKO - NÁBYTEK, spol. s r.o

ASKO - NÁBYTEK, spol. s r.o

Nákupní 444/6 , 102 00 Praha 10
Hodnocení
Míra nebezpečnosti:
0 %
Počet hodnocení:0×Poslední hodnocení:Nehodnoceno
Zobrazení
Počet zobrazení:133× Poslední zobrazení:14. 6. 2025

Komentáře k číslu 232000222

3. 1. 2022

Komentáře k tomuto telefonnímu číslu můžete nalézt na partnerském webu: https://www.vyhledatcislo.cz/cislo/232000222

Přidání komentáře

Hodnocení
Google Play

Tip: Vyzkoušejte naši novou aplikaci Call Insider. Stáhnout si ji můžete zcela zdarma na Google Play.

14. 6. 2025

Zpráva od administrátora webu telforum.cz

„Pomozte ostatním návštěvníkům stránek tím, že se podělíte o svou zkušenost s tímto telefonním číslem. Kdy Vám toto číslo volalo a jak často? Co bylo předmětem rozhovoru, pokud jste číslo zvedli? Váš komentář se po odeslání zobrazí na tomto místě.“

Pravděpodobná lokalizace telefonního čísla Vlajka – ISO kód CZ
Město:Praha
Název státu:Česká republika
Počet obyvatel:1 165 581
Časová zóna:Europe/Prague (GMT +1)
Je fórum moderované?

Diskuze k telefonním číslům je částečně moderovaná. Na fórum denně přibývají tisíce příspěvků, proto není možné kontrolovat každý jednotlivý komentář. Zabýváme se proto zejména podezřelými a nahlášenými komentáři.

FAQ

Tipy na články

Sociálka začala posílat SMS. Lidem se ale pletou s falešnými zprávami

15. 1. 2025denik.cz

Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) dlouhodobě varuje před falešnými esemeskami s odkazy na podvodné weby. Cílem je vylákat z lidí citlivé údaje. Správa žádné SMS dosud neposílala, od 1. ledna však začala. Deník.cz radí, jak rozpoznat jejich pravá oznámení od falešných. Dávky a příspěvky na vaše účtu aktivní.…

Přišla vám tato SMS zpráva? Hrozí, že přijdete o peníze z bankovního účtu

15. 1. 2025udalosti247.cz

Mezi nejčastější nástroje podvodníků patří SMS zprávy a emaily, které se tváří, že je posílají nejrůznější státní instituce. Lidem také volají údajní bankéři. Víte od nás, že navíc bývají velice přesvědčiví. Klienta proto často ani nenapadne, že jde o podvod, a díky šikovně kladeným otázkám snadno vyzradí své osobní…